Κυριακή, 18 Δεκεμβρίου 2011

ΝΑΣΟΣ ΓΟΥΜΕΝΙΔΗΣ

ΝΑΣΟΣ ΓΟΥΜΕΝΙΔΗΣ (Δημοσιογράφος)

Ειδικός συνεργάτης στην τηλεοπτική εκπομπή made in star  με την Νικολέττα Ράλλη, ραδιοφωνικός παραγωγός στον ΑΝΤ1 97,2 fm παρέα με την Μαρία Περδικέα και το πετυχημένο δικό του site www.gossip-tv.gr.

Γεια σου Νάσο και καλώς όρισες στην SVOURA
Καλώς σας βρήκα αλάνια της Καστοριάς...Δυστυχώς σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία μετά τον θάνατο της νεαρής κοπέλας. Τελικά αποδεικνύεται ότι το πιο μοβόρο ζώο στη γη είναι ο άνθρωπος όταν δεν μπορεί να κάνει καλά τα πάθη του


Έχεις επισκεφτεί την Καστοριά ?
Πολλές φορές. Ήταν ο μικρός μου αδερφός Φοιτητής στην πόλη σας. Στη σχολή Δημοσίων Σχέσεων. Μαγική πόλη. εκπληκτικός κόσμος άνετος και Ψάρια...Ψάρια να τρώτε και να γουστάρετε


Ποιες αναμνήσεις έχεις κρατήσει ?
Κρύο...Ζεστή Σοκολάτα...Πριν τον αδερφό μου και πριν γνωρίσω την γυναίκα μου διάφορες ζεστές αμαρτίες με φίλους. Αλλά πάνω απ όλα ο κόσμος στην
Καστοριά λέει ακόμη ΚΑΛΗΜΕΡΑ όταν σε βλέπει ακόμη κι αν δε σε γνωρίζει...


Ειδικός συνεργάτης στην τηλεοπτική εκπομπή του star, made in star με την Νικολέττα Ράλλη, ραδιοφωνικός παραγωγός στον ΑΝΤ1 97,2fm παρέα με την Μαρία Περδικέα και ένα πετυχημένο blog το gossip-tv.gr πότε βρίσκεις χρόνο για την οικογένεια σου?
Όλα όσα περιγράψατε είναι οι Καβ...ες μου. Πάντα ένας άντρας όταν θέλει έχει χρόνο για τις Κά...βες του. είμαι τυχερός διότι η δουλειά που κάνω με γεμίζει. Κάποτε είχα την δουλειά μου πρώτη επιλογή σε ότι έκανα στη ζωή μου. Εδώ και έναν χρόνο έχω την Κόρη μου την Φαίδρα, την οικογένειά μου και μετά όλα τα άλλα..




Σου λείπει το παρεάκι από το Κους Κους ?
Πολύ...Πάρα πολύ...


Αν θα μπορούσες να ξεχωρίσεις κάποιες συνεργασίες στην μέχρι στιγμής καριέρα σου, ποιες θα ήταν αυτές?
Όλες ήταν ξεχωριστές. Όλες με μεγάλωσαν, με ανέβασαν ένα σκαλί πιό πάνω με ολοκλήρωσαν επαγγελματικά μέχρι στιγμής ε! Κάθε δουλειά που επιλέγω ή με επιλέγει απο τώρα και στο εξής θα είναι ευλογία. Από κάθε δουλειά μαθαίνεις...


Τι είναι για σένα ευτυχία ?
Ένα Βλέμμα της κόρης μου. Μια βαριά γεμάτη έρωτα ανάσα, ένα τέντωμα μετά το ξύπνημα, ένα τρίποντο, όταν παίζω μπασκετάκι με τα φιλαράκια μου...


Και τι δυστυχία ?
Όταν καταλαβαίνω ότι έδωσα πολυτιμά "υλικά μου", όπως ο χρόνος μου και η προσοχή μου σε ανθρώπους αγνώμονες και αχάριστους




Έχεις πει ποτέ ότι μετάνιωσες για κάτι που έχεις κάνει ?
Πολλές φορές. αλλά είναι πριοτιμότερο να μετανιώνεις για κάτι που έχεις κάνει παρά για κάτι που δεν έχεις κάνει. το απωθημένο είναι η μεγαλύτερη πληγή στην ανθρώπινη φύση


Ποια είναι η μεγαλύτερη αγάπη της ζωής σου ?
Η Κόρη μου


Όνειρα και στόχοι για το μέλλον ?
Να έχω Υγεία και να συναντηθώ και πάλι με πρόσωπα που έχω αφιερώσει χρόνο, διάθεση, ανάσες, έχουν χαθεί και σήμαιναν πολλά στη ζωή μου


Πως θα περάσεις τα φετινά χριστούγεννα ?
Ζεστά Οικογενειακά, όμορφα. Άλλωστε είναι γιορτή οικογενειακή


Νάσο σ' ευχαριστούμε πολύ, ευχόμαστε ότι καλύτερο σε σένα και την οικογένεια σου...
Και σε σας παιδιά. Κουράγιο και μεγάλες επιτυχίες...Και όταν θα έρθω...Που θα έθω σύντομα, κανονίστε τσιμπούσι μέχρι το πρωϊ...Κι ας λυσσομανάει έξω ο Βοριάς. Οι καρδιές μας είναι και παραμένουν ζεστές